Śnieg

czwartek, 20 grudnia 2012

Jak mieć małe cromimis ?

Hej ! :)

Opowiem dziś jak mieć małe.
Moje przyjaciółki ze szkoły zadają mi pytania jak mieć małe i takie tam na temat ciąży crominek.

By Twoja crominka doczekała się potomstwa musisz mieć oczywiście drugiego cromimi. Gryzonie jeżeli mają przynajmniej 3 serduszka mogą mieć dzieci*. Musisz mieć zakupioną książeczkę o narodzinach i rozmnażaniu. Książki kosztują 300 MM (jedna książką tyle kosztuje ; o Narodzinach i Rozmnażaniu to razem 600 MM)... Troszeczkę dużo, lecz chyba warto by potem mieć słodkie pociechy :)

Gdy już to wszystko będziemy mieć musimy osiągnąć 10 poziom (nie musimy kupować wcześniej tych rzeczy !). Po tym w klatce muszą być :

- Kołyska
- Butelka z mlekiem
- Miłosne łóżko.

Gdy spełnimy wszystko - wygraliśmy i w ciągu 5 dni nasza Crominka urodzi :)

WARUNKI DO SPEŁNIENIA :




(Nie mam 2 spełnionych warunków, ponieważ nie potrzebne mi są te mebelki w klatce
bo moja Crominka nie jest w ciąży oraz niedawno obie urodziły)



To tyle.
Papa !
Deadly.

P.S. Chcecie bym pokazała co jest w środku książeczki o narodzinach ? Piszcie w komentarzach :)
Jeżeli będzie więcej niż 3 to napiszę ;)



*

10 komentarzy:

  1. napisz co w srodku plis plis p,lis plis plis pis plis plis plis plis

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz co wsrodku ksiazki

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz co jest w srodku plose

    OdpowiedzUsuń
  4. co jest w środku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pliss napisz co jest w środku
    bo jak nie to będę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. plssssssssss napisz

    OdpowiedzUsuń
  7. moja cromimi ma 5 dni, butelke do karmienia, gniazdko miłości, kłoske, 5 serduszek z samcem i jest zdrowa a jak poszłam do weterynarza to nic nie mówił o ciąży :c
    co robić?

    OdpowiedzUsuń