Śnieg

sobota, 15 grudnia 2012

Święta na Cromimi :)

Hello !
Już za paręnaście dni są Święta Bożego Narodzenia.
No tak, choinki ubieramy, robimy zakupy, kupujemy karpia. 
A jak obchodzą święta nasze gryzonie ?

No właśnie.

To są moje pierwsze święta na Cromimi.
Znaczy się... to będą :D

Dzisiaj wraz z moją 3 Cromimis - Mariną, Kubą i Kasią odkryjemy tajemnice 
Świąt Bożego Narodzenia w Cromimi ;)

___________________________________________________________________

A jak moje myszki się przygotowują do świąt ?
Zobaczymy krok po kroku co zrobić by nasze maluchy miały też dobrze ! :)


1. Przygotowania w klatce.

Marina i Kaśka zawsze namawiają mnie bym robiła ładne tła do odpowiednich wydarzeń. 
Np.: Gdy było lato bym zrobiła tło plaży i słońca, gdy było halloween - duchy, potwory, zombie itp. 
Też tak możecie robić. A jak wstawić tło do klatki ? To w następnej notce, która pojawi się chwilę po tej notce. :)

TŁO
Najlepiej by tło miało wymiary 720 x 420 i było zapisane jako PNG.



W programie Paint to zrobiłam.
"Wylałam" na kartkę zimowy i jasny kolor niebieskiego oraz
dodałam białe kropki oznaczające śnieg.

Jeżeli nie pasuje nam zimowa pogoda możemy zrobić cieplutkie tło z kominkiem i małym okienkiem w którym pada śnieg, a nasze cromimis ogrzewają w cieplutkiej klatce. :)

2. Zakupy.

My mamy 12 potraw na stole podczas gdy zabłyśnie pierwsza gwiazdka.
Ale czy nasze Cromimi nie mogą mieć ? Chociaż kilka, nie musi być 12 ;)

Jak wymyślić tak by zamiast nudnej truskawki było ekscytujące danie ?
Zobaczcie :
Wybrałam : Trawę, Jogurt, Kijek łakomczucha oraz Świeżą wodę.
Z tego naprawdę możecie zrobić wspaniałe potrawki dla naszych maluchów.



2. Mebelki i ciuszki.

Na samych końcach stron w Sklepie Zoologicznym jest wiele rzeczy które są bardzo tanie i ładne !
Kupiłam to :

Tanio, co nie ? :)
Wy też możecie kupić coś takiego i urozmaicić swoją klatkę.

Moja wygląda teraz tak :




Jakby co to ta malutka crominka to Tosia ^,^

Ciuszki też na ostatnich stronach są tanie.
Są zapewne stroje na zimę i święta bożonarodzeniowe w niskich cenach.


Ok. Kończę.
Mam  nadzieję, że Wasze Cromimi i Wy będziecie mieć udane święta ! :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, aby urozmaicić sobie grę w Cromimi poprzez przgotowanie klatki na święta. Idę pogrzebać w sklepie zoologicznym, może coś świątecznego kupię.

    Ja założyłam bloga o cromimi:
    http://gra-cromimi.blogspot.com/

    Tam na dole umieściłam link do Twojego bloga, więc będę na bieżąco :)


    Pozdro
    Ayanna
    z Cromimi

    P.S. Jeśli chcesz, by więcej ludzi komentowano Twój blog - wyłącz weryfikację obrazkową i włącz komentarze dla niezalogowanych (czyli anonimowanych), gdyz w tej chwili tylko ludzie, którzy mają konto np. na google, mogą komentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc, chętnie skorzystam z tej opcji. Wejdę też na bloga :)

      Usuń
  2. No no fajny pomysł zapraszam też do mojego

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2166874771640690366#overview/src=dashboard

    OdpowiedzUsuń
  3. 23 year-old Accounting Assistant I Wallie Hanna, hailing from Baie-Comeau enjoys watching movies like Parasite and Skateboarding. Took a trip to Durham Castle and Cathedral and drives a Econoline E150. jej wyjasnienie

    OdpowiedzUsuń