Śnieg

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Święta na Cromimi cz. II

Hej ! :)

Wczoraj pisałam o świętach na Cromimi, ale dzisiaj mam też dużo ciekawych informacji. :)

Na Cromimi pojawiła się nowa rzecz - zakładka "Święta w Cromimi", która jest w "Mój gryzoń". Wcześniej było tylko, że można głaskać Caninu - a teraz ? Skrzat Suprizou daje nam prezenty do naszej skarpety.
O tym opowiem troszkę później, teraz chcę powiedzieć o tym jak można ładnie ozdobić klatkę.



Świątecznie mam w klatce, co nie ? Skąd mam choinkę i bombki ? Pójdźcie do sklepu zoologicznego i kliknijcie w "Akcesoria" a następnie "Przedmioty". W tym dziale gdy klikniecie na ostatnie strony - na pewno będą bombki i różne ozdóbki świąteczne. Choinka jest na końcu działu "Akcesoria > Natura". 

Ja - zamiast kupować dzisiejsze mebelki, albo przedmioty - co są za 5 stów - wolę kupić z ostatniej strony choinkę za 35 MM :)

Oszczędzicie. No chyba, że wolicie kupować te droższe. ;)
Ja tylko radzę tym, którzy chcą skromnie i ładnie... żartuję ! Czy w mojej klatce jest skromnie ? Nie. Jest ładnie. Choinka, prezenty niedługo wyjmę, stół z potrawami, ozdóbki świąteczne... Pomyślcie, że za wszystkie przedmioty świąteczne zapłaciłam ok. 200 MM. A gdybyście kupowali tak z pierwszych stron - to byście wydać 200 tysięcy MM :D

Pamiętajcie o tym, że to nie wstyd kupować z ostatnich i najtańszych półek na Cromimi :)
Lepiej jest kupić za 200 MM prawie wszystkie akcesoria niż kupować jedną choinkę za 200 MM :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zamierzam opowiedzieć teraz o nowościach na Cromimi.
Pojawiło się ostatnio wiele nowych funkcji, typu : "Pogłaszcz Caninu", albo "Święta w Cromimi". 

Kto to jest Caninu ?
Jest to mały chochlik, który odwiedził nasze Cromimi. Codziennie aż do świąt za głaskanie go (tak jak normalnie głaszczemy nasze gryzonie) dostaniemy ciekawe prezenty. 

Oto zdjęcie Caninu :



Moim zdaniem jest bardzo słodziutki. Takie piękne oczka i wspaniały uśmieszek. A taki tyciusi, że aż chce się dotknąć takiego puci-pucia ^^


Wcześniej wspomniany skrzat Suprizou pojawił się dzisiaj (17 grudnia). Skrzacik jest bardzo podobny do Caninu. Jest on po to by dawać nam prezenty na Skarpetę Świąteczną. Skarpeta będzie potrzebna po to, by potem św. Mikołaj dał nam prezenty do niej.

A jakie prezenty ?
W sklepie obok napisu "Kup" mamy rysunek skarpetki oraz prezentu. Klikając na skarpetkę wybranego przedmiotu - dołączamy go do listy prezentów, które chcemy od Mikołaja.
Jeżeli nie mamy obok napisu "Kup" skarpetki oraz prezentu - widocznie nie mamy wystarczająco dużo pkt. na zakup tego przedmiotu !!!

Możemy wybierać sobie prezenty jakie tylko chcemy. Tylko nie wydajcie wszystkiego na coś czego wg nie będziecie chcieli. Mamy tak jakby (ja na razie mam 900, więc powiem że tyle) 900 MM darmowych, które możemy wydać na cokolwiek chcemy.
Prezenty dostaniemy w Wigilię.

Życzę Wam samych 6 w szkole, szczęścia i miłości, powodzenia oraz mnóstwa prezentów pod choinkę ;)
Spędźcie te święta jak najlepiej - z rodziną ale także z pupilkami z Cromimi :)
Nie zapomnijcie o swoich gryzoniach... ;)

Wesołych świąt !
życzy Deadly :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie udekorowałaś swoją klatkę, ja jeszcze powstrzymam się od kupowania ozdóbek, na razie nic nie pasuje do mojej klatki, więc póki co, wolę mieć skromnie. Może, jak będę mieć druga klatkę to ozdobię ją na zimowo lub świątecznie. Na co wydasz punkty? Ja na kuwetę, śnieg (ściółka) i klatkę :D

    Pozdrawiam,
    Ayanna

    Zostawiam swój adres:
    http://gra-cromimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja... oj dużo :D Zaczynając od jedzenia, ubrań kończąc po 'prezenty' pod choinkę dla Tosi i Pawcia, ale dla dorosłych też coś jest ^^

    A Tośka za 2 dni stanie się dorosła... Ach ^,^
    I zapraszam na bloga :D Chyba zrobię opowiadanie o moich myszkach ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy dostaniemy te "prezenty"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam,ale to ważne.Czy jeśli nie odkryłam jednego dnia z kalendarza to moje prezenty ze skarpetki przepadną?
    I czy taki dzień,który straciłam da się jakoś odkryć?

    OdpowiedzUsuń