Śnieg

niedziela, 16 grudnia 2012

Tła do klatki.


Hej !

Parę użytkowników na Cromimi pisało do mnie bym na blogu dała parę teł (chodzi o tła xd).
Więc się wysiliłam i wreszcie po dodaniu notki jak dodać tło do klatki - opublikuję moje tła.

Mogę też robić na zamówienie.
Nie robię pięknych, ale jak ktoś chce niech pisze do Deadly na Cromimi (moje konto).
Na zamówienie robię tylko do końca roku :)
Tylko napiszcie jak maja wyglądać te tła ! :)

Za co? Tylko jedna i najwyższa ocena klatki. ^^
http://pl.cromimi.com/game/profil-deadly-1976497-cages.htm

Ok. Te tła są za "darmo" :D

1.

2. 


3. 
UWAGA !!!

Kliknijcie na miniaturki wybranego tła, a potem zapiszcie plik ! :)

ZAPISZCIE TO JAKO PLIK PNG, JPG albo GIF !!!



Wiem... Tła nie są zbyt piękne. Wykonałam je w Paintcie, ale obiecuję że może jeszcze dziś dam znacznie ładniejsze :)

Papa !
Deadly =3




1 komentarz: